ONZE WERKWIJZE

Er zijn een een aantal zaken die wij nodig hebben om uw website te kunnen onderzoeken. Als eerste zullen we u vragen naar inzage in de Google analytics gegevens. Deze koppelen wij aan onze speciale software die uw website een periode zal monitoren.

Daarnaast vragen wij van u een lijst, met daarop de 10 belangrijkste sleutelwoorden. Dit zijn de woorden die uw bezoekers invoeren bij een zoekmachine als ze uw website willen vinden. Neemt u hiervoor op uw gemak de tijd zodat u ons voorziet van de belangrijkste sleutelwoorden. Gaat u daarbij op de stoel van deze bezoeker zitten en bedenkt wat de meest waarschijnlijke woorden zijn die hij in zijn zoekopdracht gebruikt.

Dan willen wij dat u ons vertelt wie u belangrijkste concurrenten zijn. Dit zijn meestal de websites / bedrijven die nu al bovenaan de pagina staan wanneer er een zoekopdracht wordt uitgevoerd met uw sleutelwoorden. Natuurlijk zullen wij u hierbij helpen en adviseren. Wanneer u eenmaal heeft besloten onze service in te zetten helpen wij u ook met het vinden van de beste meest converterende sleutelwoorden.

Zijn eenmaal al deze gegevens in kaart gebracht wordt het tijd ook deze te verwerken in uw website. Moet dit gebeuren bij een nieuwe of relatief nieuwe website dan kunnen deze gegevens vrij gemakkelijk en snel doorvoeren. Is uw website al enige tijd online dan zullen we dit stap voor stap doen om zoveel mogelijk tijdelijk ranking verlies te voorkomen.

Wanneer er echter een groot aantal belangrijke zaken ontbreken aan uw huidige website en of domeinnaam, zal het misschien noodzakelijk zijn om de website in zijn geheel opnieuw op te zetten. Zodat er na deze aanpassingen niet meer in de weg staat om een hogere ranking te behalen in de zoekmachines.

Belangrijke aanpassingen die de ranking kunnen verbeteren.

  1. Content is king.
    De beste manier om bezoekers naar uw website naar uw website te krijgen is door inhoudelijk goede teksten te schrijven. Schrijf teksten die aansluiten op de verwachting van uw bezoekers. Schrijf teksten die helpen het leven van uw bezoekers een stuk aangenamer te maken.
  2. Een enkele domeinnaam
    Het zou een fout zijn om verschillende websites te maken voor verschillende onderwerpen, projecten, initiatieven of interesses. Probeer alles onder een enkele domeinnaam onder te brengen. Creëer een gedeelte binnen uw website voor dergelijke projecten of evenementen. Het is eenvoudiger om uw merknaam op te bouwen onder één website dan onder verschillende.
  3. Voeg tekst toe aan plaatjes en video’s
    U kan beslissen om video’s of foto’s aan uw website toe te voegen om het onderwerp beter te belichten. Zoekmachines zullen deze plaatjes of video’s niet uitlezen en daarom is het van belang dat u zelf teksten daaraan toevoegt.